Bebeğim şuan 5 aylık ve yaklaşık 2 aylıktan itibaren bebeğimin poposunda bir apse var ve kaka yapmaya zorlandığında yeniden yeniden meydana geliyor bir süre sonra geçip tekrardan nüksediyor.. başına gelen var mı arkadaşlar ne kadar süre de geçti ne gibi uygulamalar yapıldı lütfen yazarsanız sevinirim 🙏