olivki41 valla krupda 3 gün acillerdeydim ateşi encok 38.5 oldu. Öksürük de başlayınca acilengittim . Crup dediler işte. bn hava makinemde yoktu evde çocuk toparlayana kadr acile gittim geceleri . Orda koltizonlu ilaçla topladı . . Ama zaten alerjikde demişsin . Evdeki ufak bişe bile oksurtebilir. Yegenimde alerjik . Ablam halılara kadar değiştirdi toz olmayan . Faranjit deyince aklıma ilk o geldi . . Doktra da dediyseniz blki alerji ilacını da kullandirtabilir.