Babyboysmother Kızlar bebeğim 17 aylık olmak üzere. 3 gecedir geceleri uyumuyor meme bağımlısı olmasına rağmen istemedi görünce itiyor. Genital bölgesinde 2 gündür kırmızı nokta nokta bişeyler vardı pişiktir diye sudocrem sürüyordum neyse orası kuruyor. Ama şimdi avuç içine ve ayaklarına içi sulu nokta nokta çıkmaya başladı.Ağız içinde de var ⅔ tane Hemen Dr aradım geçer kendiliğinden dedi eğer geçmezse getirirsin dedi. Peki bu durumu yaşayan varmı siz neler yaptınız? Boğazıda ağrıyor aynı zamanda. Muhtemelen el ayak hastalığı bu
Hiilyuss Babyboysmother el ayak ağız hastalığını tarif rdiyorsunuz doktora gidin. Ağzındakş yaralardan dolayı ememiyor🥲
Paramedik16 Babyboysmother söylediğiniz belirtiler el ayak hastalığı ağız içinde aftlar çıkmıştır onlar acı verir muhtemelen de o yüzden meme reddi yaşıyorsunuz bir doktora götürün ağız için bir sprey yazıyorlar ateş olursa ateş düşürücü kullanıyorsunuz ekstra bir tedavisi yok zaten 5 gün 1 hafta içinde vücuttaki döküntüler geçiyor
EgemenAtam Babyboysmother El ayak hastaligi bence gecmis olsun.Biz henuz yasamadik ama parktan felan mi geldi size Acaba..Bir de ates yapar derler olmadi mi sizde?Agiz ici yaralari icin karadut ozu iyi geliyor diye okudum burda
Babyboysmother Paramedik16 Dr la görüştük resim attık korkmanıza gerek yok ya da gelin demedi. Eğer birkaç güne geçmezse veya çoğalırsa gelirsiniz dedi bulaşmış birinden muhtemelen dedi. Memeyi gündüz emiyor sadece gece istemiyor 🤦🏽♀️
Babyboysmother EgemenAtam ateşi hiç çıkmadı. Parkada gidiyoruz ama hiç çocuklarla karşılamıyoruz bulunduğumuz bölgede hiç yok denecek kadar çocuk az. Dr muhtemelen el ayak ağız hastalığı bulaşmış birinden dedi korkmayın geçer bir kaç güne demiş eşime. Ama işte yinede tedirginim tecrübeli anne çıkarsa bilgi ediniriz
EgemenAtam Babyboysmother Geçmiş olsun zararsız kendiliğinden geçer diyor herkes üzülmeyin.Sadece ağız içi yaralar biraz iştahsızlık yaparmış
Eo41 Gecmis olsun benim kizim el ayak hastaliginin en agirini gecirdi, Ben modesecal site bir krem kullandim iyi geldi birde agiz icinde olana ise karadut ozu surubu kullandim birde alerji ilaci verdi hemen toparladi cocugum