inci25 Kızım 11 günlük göbek bağı çok güzel kurumaya dönmüştü. Az önce altını açtığımda göbek deliğinin içinin yeşil renkli sıvıyla dolu olduğunu gördüm. Biraz da koku var. Ne yapmam gerekiyor başına gelen var mı hiç yardımcı olur musunuz
defnemiraybebek inci25 koku da varsa enfeksiyon olmuş olabilir bence bi doktor görse iyi olur ona göre ilaç verir ben göbek bağı düştükten sonra kontrol zamanı denk gelmişti hafif kızarıklık vardı alkollü solüsyon yazdı doktor onu kullanmıştı
mirayezgii inci25 hemen bebeğinizi alıp acile götürün. Yenidoğanda enfeksiyon çok riskli bir durum. Sizin anlattıklarınızın aynısı bizde oldu. Göbek düşmesine rağmen büyük bir parça vardı ve akıntı vardı. 1 hafta üniversitede yattık akıntıyı durdurmak için.
simgegdz inci25 bizimde göbekten sıvı geliyordu küçük bir işlem yapıldı bir süre akmadi yine akmaya başlayınca doktora götürdüm yine aynı işlemi yaptı birde merhem verdi bactroban diye umarım bu sefer tamamiyle geçer
melozi Bizde göbek 20. Gün düşmüştü. Düştüğü yerden de dediğiniz gibi sıvı geliyordu. Ardından ufak bi işlem ile göbek deliğiini yaktılar sonra düzeldi