Kızlar 9 aylık bebeğime yeni bir güncelleme geldi kimin kucağına gitse ağlıyor sadece ben de veya babasında duruyor bazen benden babasına veya babasından bana geldiği için bile ağlıyor odadan çıkıyoruz ağlıyor ben böyle şeyler yaşamayalım diye onu sık sık dışarı çıkarıyordum farklı insanları görsün diye ama hiç fayda etmemiş yaşayan aynı durumu yaşayan nasıl bir yol izlemeliyim