2.bucuk yaşında oğlum var neredeyse hiç bir şey yemiyor, 1bucuk yaşına kadar herşey çok güzeldi ne verirsem yerdi içerdi şimdi ıy mıy deyip yemiyor yese bile iki üç kaşık bende zorla yedirmek istemiyorum kusmasın kendisi acıkınca yesin, acıktığını söylüyor anne acıktım diyor sevdiği yada yiyeceği şeyleri yapıyorum ama yok yani, ve çevre baskısından da bıktım bu Çoçuk yemiyor mü çok zayıf yok şöyle yok böyle deli oluyorum, hastanede yada sağlıkocagında doktora söyleyip değerlerine bakarlar mı acaba ona göre bir yol izleriz iştah şurubu vitamin falan aklıma bunlar geliyor aynı yolda olan veya geçen anneler varsa fikirlerinizi bekliyorum