Benim oğlum 3 aylık ve yüzüstü durmaktan nefret ediyor bu sebeple yüzüstü bırakınca hemen sırtüstü dönüyor sırf nefret ettiği için erkenden öğrendi bunu ahdkshs. Ama diğer şekilde dönmeyi nasıl öğreteceğim? Teşvik etmem gerekiyor mu bir şey yapmalı mıyım bu konuda?
Durduk yere kendi kendine dönmez herhalde dimi?