Benim kızım da 34 aylık 1 hafta deneme süreci yaşadık yarım gün olarak, ama 1 saat falan geçince anne krizi tutuyor ve annem nerde annem gelsin diye ağlıyor. Zaten dışarıda bekliyorum hep, orada beklediğimi bildiği halde ağlıyor, yarım günlük alıştırma haftası güzel geçseydi bu hafta tam güne başlayacaktı. Bende ne yapacağımı bilmiyorum inanın😏