Kızlar oğlum 1 yaşına girecek . Babasına aşırı düşkün. Eşim her gün işe gitmiyor. Evde olduğu zamanlar oluyor. Kendi işi olduğu için. Tartışmalarımiz da oluyor. Önceden de yazmıştım. Cocugun yanında da tartışma olduğu için mi evde olduğu için mi bilmiyorum babasına aşırı düşkün oldu. Akşam mutfağa su içmeye gitti aşırı derecede bağırarak ağladı peşinde. Kendini sıkıp bağırıyor. Bu hep böyle. Ağladığında ona gidince susuyor. Yerinden kipildayamiyor eşim. Kalksa ağlamaya başlıyor. Ne yapacağımızı şaşırdık