Ay o nasıl başlık ödümü kopardınız kötü algıladım 🤦🏻♀️ Biz 3. Ayı geçeli baya oldu o aylarda pek bişey yapamıyorduk açıkçası gündüz sürekli uyuduğu için. Zeka kartları olabilir oyun halısı, çıngıraklar bu tarz şeyler olabilir ancak öyle hatırlıyorum