Merhaba hanımlar, kızım 15 aylık oldu ve 1 aydır uykularım öyle azalmış ki sormayın. Tek uykuya düştük 1 saat zar zor uyuyor ve gece uykusu 23.00’dan aşağı değil. İsyanlardayımmm eşim de hiç yardımcı değil. Hem çalışıyorum hem çocuk derken kendimi unuttum bu durum ne zaman geçecek kendimi insan gibi hissetmez oldum. Lütfen bir fikir veya yaşayıpta tavsiyesi olan varsa yazsın 🙏🏻