Yakın bir arkadaşımla konuşuyoruz burada belki fikir verirsiniz diye düşündüm. Kız işe başladı maaşı ile her ay birikim yapacak tamamını 40 bin civarı alıyor 2 tam yapıyor ama nasıl değerlendirmeli sizce. Bende çalışıp birikim yapmayı çok istiyorum merak ediyorum bu konuları alış satış farkı nasıl en az olur?