Alisinannesii gunde 4 kere 15 damla seklinde kullanmıştık biz ama oglum o zaman 3 aylıktı size fazla gelebilir eczaneyi arayip sorun bence onemlo bi detayi atlamışlar ayrica bizim çok gaz problemimiz vardi bu damla sayesinde gecti şükür ben bunun yaninda bide zinco verdim 2 damla kullanmam gerektigini söylemişti eczacimiz