aydint Kızım 2 aylık, ayakta sallanarak yada memede uykuya dalınca yatağına koyuyorum ama çok kısa sürede uyanıyor, yatağımızda koltukta, ayakta vs uyuduğunda uzun uyuyor, buna bi çözüm bulan var mı ? Neden bu şekilde oluyo
ffulya aydint çözümünü bilmiyorum ama büyüyene kadar kaç kere saatlerce kollarımda uyutmuşumdur bir ben bilirim normal yani biraz sabır sizi istiyor şimdilik en çok huzur bulduğu yer 🥰🥰
neslihanada Bi çözüm bulamadım gece yerde uyuyor 8 aylık olunca yerde uyumaya başladı malesef :) ondan önce benimle uyuyordu hep asla beşiğinde uyumadı ne yaptıysam :)) 10 aylık olucaz hala aynı
aydint neslihanada sosyal medyada YouTube da uyutma rutinlerini gördükçe sinir oluyorum, kafama çok takıyorum yatağa nasıl alıştıracağım diye
neslihanada aydint herşeyi denedim asla alışmadı kokumu vs vs asla olmadı çözümü yer yatağında buldum büyüyünce :)