Oglusum26 Evde en sevdiği menüyü yaptım bir pasta aldım :) işten geldiğin de oğlum ile kapıda pasta ile karşıladık.
Hediye maddi durumunuza bağlı ben IPhone 15 pro max almıstım.
İlk oğlum ile kutladığımız da ise aynı şekilde pasta ile karşıladık oğluma Fenerbahçe forması giydirdim pasta aynı şekilde Fenerbahçeydi ve hediye olarak da ona forma almıştım. Futbol seven biriyse güzel olur.