Ecmel1773 Kızlar bugün çilek odasından oğluma oda aldık kasım kampanyasıymış kız bebiş beşiği hediye ettiler isteyen olursa kurulumu dahil yapılmadan direkt gönderebilirim https://imgyukle.com/i/Cc6G78
milletsanakanalizemiolacak Ecmel1773 ayy cok guzelmis bence satma 2. Cocuk olursa kiz bebis ona kullanirsin
Ecmel1773 alyaninannesi1 Normalde 10.500 tl 5.500 tl olur. Kutusuyla açılmadan göndereceğiz. Garantisi de devam eder. Direkt kurdurursunuz
Ecmel1773 Prensesmomyy_ valla en son 5000 olsun daha elimize bile gelmedi gelince direkt göndercem siteden bakabilirsiniz normal fiyatı 10.500
Esoz1110 Ecmel1773 Bunu zannetmedim de oda takımı ne kadardır ortalama onu merak ettim kızıma alacağımda bende memnun musunuz