Anneler oğlum dört aylık uygu gerilemesi büyüme Atağı her ne ise sonuna kadar yaşıyoruz. Üçüncü ayında yatağında yatırıp uYuturdum uykuları hep zordu ama yol almıştık şimdi sanki yeni doğmuş gibi hep kucakta uyurkende öyle ve uykum var diye katılıncaya kadar ağlıyor ama uyuturkende aynı ağlama artık ben ne yapacağımı bilmiyorum uykular hep zordu benim stresimi de alıyor biliyorum acaba çok üzerinde durduk o yüzden Bebek artık direniyor mu yoksa tamamen atakla mı ilgili onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️ bir bilinmez denklem😪 ama artık çok yoruldum.