Yaş 2
Memeyi kestim 3 hafta oldu
Saat başı uyanıyor ben yanına yatınca yatıyordu ama bu da sorun oluyor dokuzdan sonra bitiyor ne cay ne tv hiç bişey yapamıyoruz
1 haftadır ggece 3 de kalkıp yukarı salona gidecem diye aglıyor hrm de saatlerce dün gece 3 de uyandı 6 ya kadar devam yenidoğan dönemi daha kolaydı ya aylardır böyle sinir stres sahibi oldum