Osmaniyelianne Bennureyla benim var ama çok ağır zor geliyor kullanmak birazda bol öylece duruyor bir kenarda
Mircet Bennureyla bence şık bir yere giderken iç kıyafete daha uygun oluyor kaşe kabanlar. herkesin dolabında bir tane olması gerekiyor
NatashaRomanoff Bennureyla H&M’den aldım şık bir dış giyim olduğunu düşünüyorum pofidik montlar kadar ısıtmıyor özellikle soğukta bere ve atkı eldiven takımı şart
aysenyr Bennureyla hareket kısıtlı oluyor markette kolununuzatmak falan mesele oluyor incelerde bu sıkıntı olmaz ama kalınlar sıkıntı
Bennureyla Osmaniyelianne evet anladım. Ben de bir düşüneyim tekrar. Çok beğenmiştim zaten şişme var zaten…
Boncuk-anne Bennureyla ısıtmıyor olması dışında sorun yok. Çok seviyorum şık duruyor ama çok üşüyen biriyim kaşe beni asla ısıtmaz
Aseldurumom_ Bennureyla ben kullaniyorum canim tesetturluyum benimki tam bileklerime kadar nerdeyse etekle kullanmayi cok seviyorum cok sık duruyor