Merhaba, bebeğim 8 haftalık. Doğumundan beri eve birkaç ebe geldi hepsi sütümün yeterli olduğunu söylediler göğüslere vs bakıp. Ama bebeğim yavaş kilo aldığı için doktor mama takviyesine başlatmıştı 2 haftalıkken. O zamanlardan beri sütümü sağmak istiyorum en en fazla 30 ml çıkıyor iki göğüsten. Elle sıkıyorum süt geliyor ama pompalara hayır. Hem avent hem bebebao var. Neden oluyor bu?