Öncelikle Nasılsınız güzel anneler ? 🙃
Biliyorum ki hepimizin bebeği kendine göre güzel ve özeldir . Ama bazı haraketleri vardır ya İstemsiz gözden yaş damlatan İllaki vardır … Bir çok haraketine bittiyorum aslinda özellikle Karnıma yatar ya da kafası karnıma dogru olur kardeşi olucak nasipse . Bir digeride Dini inancı olmayanlar olabilir ama beni çok etkiledi Namaz secadesini aldı geldi açmaya çalıştı açabildiği kadarıyla Secdeye gitti kalktı bide selam verdi kalktı toplayıp kucağına bastı,o an eridim bittim galiba 🥹.Abartiyosun diyen olabilir ama biz bile bazen Allah affetsin üşeniyoruz Ufaciksin sen ya 🥹
Neyse işte konu dini boyuta kaçmasın Ssohbet mubabet olsun sizin neler var içinizi eriten ?