duygupera Hanımlar 16 ekimde doğum yaptım aktif olarak kanama yaşadım hala da yaşıyorum 3 gündür sanki adet kanamasına döndü ama arada sanki parça gibi pıhtılı gibi geliyor normal mi bu
ksniya duygupera zamanla kanamanın hafiflemesi mormal ama pıhtı gibi bir şey varsa doktorunuza sorun en iyisi
duygupera ksniya hafiflemedi yani kıpkırmızı oldu adet kanaması gibi oldu . Pıhtı gibi dediğimde hani akıntı gibi ağrım sızımda yokki 😣 acaba 9 aydan sonra ilk defa adet oldum diye mi oldu
ksniya duygupera hafifletmeydiyse de doktorunuzla konuşun mutlaka. Zamanla azalarak bitmesi lazım. Daha çok yeni doğum yapmışsınız, adet olduğunuzu sanmıyorum