Kızlar merhaba kızım 5 aylık bugün doktora gittik kakası zaten doğduğundan beri mukuslu ve sümüklüydü daha önce gittiğim doktor kaka testi yapmıştı redüktan madde pozitif çıkmıştı doktor laktozsuz mama verdi 1 ay onu kullandık her neyse bugün başka doktora gittik doktor inek sütü alerjidir egzamaları azda olsa var ve kakası yeşil ishal gibi laktozsuz verme kendin süt ürünleri kes aptamili kullan dedi ama sorun şu ki mamayı hiç beğenmedi sütüm de çok yeterli değil ne yapıcam şaşırdım çok üzülüp ağlıyorum aç kalıyor diye