parlairrm gulayada emme refleksi tam olarak gelişmemiştir sıkıntı yapmayın youtube vidoları izleyin birde kaşık parmak yöntemi var birde onu deneyin sonra memeyle desteklersiniz
cyucell İçiniz rahat olsun benim şuan 1 ay 13 günlük olan bebeğim doğduktan tam 28 gün sonra emmeye başladı pes etmeden memeyi ağzına götürmeye çalışın o ağlayacak itecek sonunda kabul edecek ve silikon uç deneyin mutlaka
belismomsss24 Bizimkinde de sarılık vardı uyandırıp emziremiyodum . Saatlerce uğraşıyodum emerken tekrar uyuyordu sonra bir daha. Şimdi yapışıyo bırakınca ağlıyo :) Vazgeçmeyin