laura_ arapmisın %52 misin?pardonda size dokunan ne oldu şuanda tam olarak?sizin ne haddinize benm IQ mu sorgulamak?nekadar taniyorsun neyime şahitsin…siz nasıl yaşiyorsanız alasinı yaşıyorum emin olun…%52nin IQsu ortada..ortadoğu ve arap aşıgida degilim ne hallere dustgmuz ortada ülkece nefret ettgm seyleri gormek istemiyorum.sizene…gidin başka yerde kaos arayın…postun sahibide degilsiniz.yaranızı başka yerde arındırın…