3 ay oldu doğum yapalı ama bazen bi kitleniyorum kızlar yatakta bazen dönemiyorum emzirmek için eğilince iki büklüm oluyorum bazen eşim bebeği getirip götürüyor acaba bu iğneden dolayımı böyle oluyor başına gelen varmı ne zamana geçer bu ağrı günlük yaşamımı çok etkilemeye başladı :((((