Batman medikal parkta sezeryan doğum yaptım. Normalde hastanelerde yenidoğan kıyafetleri veriyor medikal park. Ayak iziii kağıdı veriyorr vee doğum belgesi veriliyor. Bize sadecee çıktı olarak doğum belgesi verildi. Normalde verilmiyor mu bunlar hastaneden. Yapan var mı medikalde doğum.