Gokce122 Kızlar merhaba kızımı bugün 6.kezdir hıçkırık tutuyor sebebi nedir bilen varmı acaba merak ettm hiç görmediğim bir şey olunca
Ysmnnefe Gokce122 benimde oğlum bugün baya hickirdi ya bı kaç kez tuttu oda 3 buçuk yaşında ilk kez oldu
ebru3457 Gokce122 benim kızım 8 aylık bize de dün öyle oldu hıçkırmaya başladı durdu yarım saat tekrar başladı bi kaç kere böyle tekrarladı bende merak ediyorum neden olur ki bugün hiç olmadı mesela
Gokce122 Ysmnnefe ya aynı yaşlarmış inanın anlamadım ki burda belki bilen vardır diye google dada pek bir şey cıkmadj