Kızım 9 aylık ismine bakmıyor.
Gel dediğim zaman bakıyor kollarını açıyor. Cee dediğim zaman bakıp gülüyor çok oynuyoruz çünkü cee oyununu.
Ama ismi ile seslenince hiç bakmıyor. Şimdiye kadar genelde annem yada kızım diyerek seslendim bundan dolayı olabilir mi?
Nasıl öğretebilirim ismini??