Aynı soruyu soracaktım ben de. Bizim evimizde 24 derece ve kızım çok terleyen bi bebek. Özellikle kafası. Kısa kollu zıbın üstünde fitilli uzun kollu bi body giydiriyorum altınada eşofman, tayt vs. Üşümüyor evet ama üstünüdr asla örtmüyor sabaha kadar üstü açık yatıyor. Terlediği için hasta olur diye korkuyorum kalınds giydiremiyorum yine terler diye kaldım böyle ortada