Arkadaşlar 2 gündür çok kötü boynum omuzum sirt tarafıma kadar kötü sekilde tutuldu zar zor emziriyorum. Ağrı kesici ile geçmiyor merhem suruyodum baktım olmuyor. Hastaneye gittim bugün merhem cilt altına girdiği için süt etkilenir diye vermedi, ağrı kesici küçük serum verildi yarım saat duzeldi tekrar dan dayanamiyorum ya. Sıcak su torbası da kullaniorum. İlk defa böyle oldu zor durumdayım ya. Merhem i diyince şaşırdım nasıl olur diye