tayincibires Kızlar selam bebeğim tam 30 günlük bugün. Doğduğundan beri molfix mavi paketlerden kullanıyoruz. Artık 2 numaralı pakete geçtik. Ama büyük numaraya geçmemiz gerektiğini nasıl anlayacağız? Mesela molfix 2 numara 3-6 kg diyor 3 numarası da 4-9 kg diyor. Geçenlerde 4-5 sefer çişini sızdırma yaptı bir de altını hiç pis bırakmamama rağmen bir gecede pişik oldu o zaman anladım ve bedenini değiştirdim ama bunu başka nasıl anlayabilirim?
luna93 Bende tam bunu anlamaya çalışıyorum Kilo olarak bezler tam doğru yönlendirmiyor sanırım ve bantlar da hala iyi oturuyor 0 numara kullanılıyoruz, ne zaman 1e geçeceğiz? :)
Sevde123 luna93 bacağında iz yapıyorsa çişi taşıyorsa küçük demektir benm kızım mesela o yazılan numaralara göre daha zayıftı hep ama boydan sıkmaya başlayınca değiştirdim şuan 10 kg ama 6 no kullanıyorm
luna93 Sevde123 ilk kez bez değişimi yapacağım, henüz iz görmüyorum, taşma bazen oluyor, bazen olmuyor, galiba ben tam güzel bez bağlamadığımda taşıyor :)) şu an bebiş 3 kg