menis_21 ZmrtDila Inşallah olmaz 2 aylık aşımız da biz ateşlenmedik çok şükür bakalim 4. Ayda nasıl olacak.2 aylık aşısında ateşlenmeyip, 4. Ay aşısında ateşlendi arkadaşımın bebeği asiya ve bebeğe göre değişiklik gösterebiliyor.
Tuba_omer Benim oğluşum şükür kolay atlattı, ateşi 37.4 olunca yarım kaşık calpol verdik sızlanması falan olmadı. ateşinin çok çıkmasını beklemedik zararı olmaz dedi doktor arkadaşım.