Kızlar biraz dertleşme postu olacak bu.. doğumdan sonra ücretsiz izindeydim bir hafta sonra işe başlayacağım. Bebeğim 13 aylık ve bakıcıya bırakacağım.Persembe cuma alıştırma yaptık. Cuma uyutmaya çalıştı bakıcı, memede uyuduğu için tabi ki uyumadı çok ağladı. Bugün ben memesiz uyutmayi denedim bir saat boyunca ağladı soluğu yine meme de aldık. Kara kara düşünmeye başladım. İşe başlayacağım bakıcı da nasıl uyuyacak ya çok ağlarsa .. bu durumu yaşayan çözüm bulan var mı?