Kızlar bebegım 10 aylık yaklasık 2 aydır sma optipro kullanıyorum son 1 aydırda hatta gece mamasınıda kullanmaya basladık cıddı bi pişik olustu kızımda gece mamasından suphelendıgım ıcın sadece optiproyu kullanmaya devam ettım ama hala pişikndorujh devam edıyor ekmgıdayla aramız zaten yok acaba optiproyuda kesip yerıne baska mama denesem mi bebelac gold almayı dusunuyorum