Kızlar bi önceki soruma cevap gelmedi bide böyle sormak istedim kızım 16 aylık boğazında hafif birde kulakta kızarıklık var dedi doktor çarşamba günü basladık antibiyotiğe ama sürekli ateşi yükseliyor halsizleşiyor istahsızlasıyor fayda etmiyor mu acaba yazık 4 saatte bir ates surubu vermek zorunda kalıyorum çok kötüleniyor