Bende 3 aylikken saldım süpürge sesini 9 aya kadar öyle uyudu pis pis sesiyle birlikte gece bile açık kalirdi öyle uyurdu şimdi 11 aylık oldu elektrik suprgesini ve pis pis sesini unuttu şimdi sadece ayağımda sallrken dalması kolay olsun diye ninni açıyorum uyuynca kapatıyorum öyle uyuyo zmanla bırakıyorlar canım bi zararini görmedim ben faydası bıle oldu çok gürültülü ortamlarda açardım hemen uyurdu