1mom1 Ya gerçekten çok yoruldum,bir saat boyunca uğraşıyorum tam 30.dk da uyanıyor ,tekrar uykuya geçirmek için sallıyorum kucağıma alıp sallıyorum yok çok uğraşıyorum ama yok yani ,bu kendi kendine geçmez mı ne yapabilirim lütfen yardım
eylm1 1mom1 9 buçuk ay bizde de var 40.dk bi uyanıyor geri döndürmeye çalışıyorum ne zaman geçecek hala bekliyorum
EgemenAtam 1mom1 Kac aylik bilmiyorum ama benim oglum da 10.aya kadar 30 dakikada uyaniyordu.Tabiki emerek uyuyordu sebebi buydu.Desteksiz uykuya gecirmeniz lazim maalesef
Okaymam 1mom1 valla 10 aylık oldu hala aynı. Bi yerde okumuştum 20-25. dakikada hafif uyandırın sonra kendisi uykuya devam etsin o yarım saatlik döngüyü kırsın diye 1-2 gün denedim o uyuduğu yarım saatten de olduk asla uykuya dönmedi tekrardan. Maalesef hala destekli uyuyor şuan kendi kendine uyuması hayal gibi 🥹
iremalmila24 Aynısı bizde de var cok uzun zamandır her seferinde uykuya döndürmek icin uğraşıyorum kesinlikle. Desteksiz uykuya da geçtik sayılır ama yine 30. Dakka uyanmaları devam ediyor. Ne zaman nasıl geçecek bilmiyorum
ahseney Kızlar en çok muzdarip olan başında nöbet tutan ve her uyamdığında uykuya döndüren birş olarak söylüyorum geçiyor merak etmeyin büyüdükçe daha çok oturuyor ama uğraşmanız lazım.Kendi kendine uyumayı öğrenmesi lazım o zaman geçiyor diyebilirim salladıkça yada kucakta dolandıkça zor 😞
iremalmila24 ahseney biz beşiğinde yanında durarak uyutmaya başladık yine de 30. Dakka uyanmaları devam ediyor. Garip olan ilk gündüz uykusunda uyanmıyor ama onun harici gece uykusuna geçiş dahil mutlaka 30. Dakkada ağlayarak uyanıyor. Israrla tekrar uykuya geçmesini sağlıyorum. Şuan 4 ay 20 günlüğüz. Sizin ne zaman geçmişti acaba
ahseney 1mom1 kaç aylık küçükken başlayın kucaktan sonra beşiğe koyun ağlayarak tepki veriyor çünkü yanında olduğunuzu hissetmiyor beşikte ayaklarını tutarak sağ sol hareketi yapın sakinleşince bırakın pış pış sesi açık olsun elinizi çekmeyin poposuna vurun yavaşça yatağının güvenli olduğunu hissettirin kısaca zamanla oturucaktor merak etmeyin pes etmemek önemli yoksa zor 🥹
1mom1 ahseney 4.ayın bitmesini bekliyorum sonra eğer cesaret edersem uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum, teşekkür ederim dediğinizi de deneyeceğim inşaAllah 🙂
berat46 Aynı durum bizde de var dört aylık doğduğunda beri aynı nasıl aşacağız bu durumu gerçekten bende yoruldum