Kızlar merhaba, benim kızım 16 aylık. Her zaman çok iştahlı bi bebek değildi zaten ama geçen aylarda anneme gitmiştim 1 aylığına. Teyzem anneannem dayımlar derken kalabalıkta o kadar iştahı geldi yemeye başladı. Sabah kalkar kalkmaz tarhana çorbası içiyordu ekmekle. İki saat sonra kahvaltı yapıyorduk kızartmalı zeytinli peynirli. Uyumadan meyve yiyordu. Öğle uykusundan sonra yine yemek. Akşam bizimle salata çorba yemek. Yatmadan yine meyve. Çok güzel kilo almıştı. Eve döndüğümüzde de oradaki kadar olmasa da yine yiyordu. Ama geçen hafta balık aldık ve maalesef balık bayatmış, bir de tadını alınca ilk yemek istemedi. Biz de salataya ağzını açarken babasıyla küçük küçük tıkıştırdık balıktan. Sonra anladı kandırdığımızı çok ağlamaya başladı. Akşamına zaten kusma ishal mahvolduk. O günden beri bi hafta geçti asla ama asla ağzını açmıyor. Azıcık bi ağzına bişi girerse öğürüyor. Tiksindi huylandı mı napacağım nasıl unutturacağım bilmiyorum 😭😭 azıcık balıktan faydalansın demiştim bin pişman oldum ya. O yemedikçe iyice moralim bozuluyor sinirleniyorum bi de. İştahsız bebeklerinize nasıl yemek yediriyorsunuz, bu arada oyunla dalgınlıkla falan da yemiyor.