[silindi] beequeen valla bazen ne kadar zorlarsak zorlayalim olmuyor ben de herşeyi denedim sabaha kadar hiç mama vermiyorum emziriyorum gündüz de sütüm az gelince veriyorum ama mamayı bırakamıyorum en fazla bu kadar oldu. Sık sık emzir sütun artar dediler saatlerce memede kalıyor demek ki bu kadar oluyor şimdi memede uyumaya alıştı emzik gibi tutuyo biraktirinca uyanıyo sırf süt artsin diye emzirmekten sonuç böyle oldu ben de bilmiyorum napacagimi
beequeen [silindi] Allah yardımcınız olsun Ben de çok mama veriyorum, zaten iki gündür emmek istemiyor sanırım bırakacak tamamen Birberona alıştığı için de meme de 10 dk ya duruyor ya durmuyor artık ne çıkabilirse
[silindi] beequeen bebekten bebeğe değişir ama biberon kolayına geldiği için istiyor olabilir bizimki de biberondan midesi bulanıyor istemiyor ama mecbur veriyorum. Hangi biberonu kullaniyorsunuz bizimki lansinoh meme reddetti yapmadi
[silindi] beequeen memeyi emiyor zaten de biberon bazen midesini bulandırıyor biraz arayla acıkınca veriyorum içiyor. Lansinoh bizde meme reddetti yapmadi sizin biberon mu yaptı yoksa bebeğiniz sütun akışını ya da tadını mi sevmiyor birçok sebep olabilir meme reddine
deepwater Hipp kullanıyorum. Bu 3. Marka mamam daha önce bebelac, sma kullanmıştım. Gene gazlı gene gazlı 🥲 gerçi günde 1-2 anca veriyorum ben orası ayrı