lucifermorningstar dilo_ss Süt bezlerinizdir. Takip edin büyüme olursa bir ultrason çektirirsiniz bende de vardı dr a gitm ultrason çektirdim temiz çıktı emzirme döneminde olabiliyormus böyle meme yapısı bozuluyor zaten ama önlem amaçlı bir gidin yinede
Miraeleysa dilo_ss bendede 2 kere oluştu bebeginiz gögsünüzü tam boşaltamıyosa sagım yapın duşta sıcak suda koştuk altınızı ovalayın 2 güne geçiyo