Bence antibiyotik verme küçücük bebeğe ciğerlerinde değilse ne gerek var Allah aşkına.Böyle böyle bağışıklık kazanıcaklar hastalanılabilir korkma.Bu doktorları anlamıyorum.Bol bol emzir sen korkma birşey olmaz antibiyotik ne kadar zararlı bağışıklığı için araştırmanı öneririm her doktorun dediği yapılmaz açıkcası.Bol bol emzir zor emiyorsa sağ ver.Toksa zorlama kusuyorsa anlarsın zaten tokluğunu.Geçer inşallah.Soğan karanfil yap burnu tıkalıysa faydası çok doğal yoldan ilerle derim.