Balıkları yıkayın süzün.
Sonra fırın tepsisine yağlı kağıt serin.
Balıkları ayrı bir kapta tuz, biraz sıvıyağ,pulbiber ile güzelce harmanlayın tepsiye dizin.
Ben fırına balık atarken sarımsakları kaç tane balık varsa birer tane üzerine koyarım. Balıkların yanlarına biraz da patates koyun.
Balıkların üzerine dilimli şekilde limon koymayı unutmayın ve birde balıklara bıçak ile çizikler atın. Derece olarak da 200′de pişiriyorum ben.
Afiyet olsun.