Merhaba.
Biz bebeğimize 8 aydır cırtbantlı bez kullanmaktayız. Külotlu bez ile arasındaki fark nedir? Hangisi avantajlıdır? Kim neye göre seçiyor tercih ediyor? Avantaj/Dezavantaj nedir? Külotlu bez daha ekonomik ve pratik gözüküyor. Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.