afrakevser Ablam uyandiği da eli böyle lekeliydi yenilerde namaz kılmaya başladı kuran öğreniyor iyi birşey mi kötü birşey mi
Elfgrn afrakevser fotoğraf gözükmüyor ama eğer kına gibi bir leke ise o mantardan kaynaklı oluyor başka Bir anlamdan dolayı olmuyor
bizdejantikizlardik afrakevser Birazdan cin düğününe gitmiş kına yakmışlar diyenler gelecektir inanma mantar çeşiti bu 😄
Prenses_annesi22 afrakevser melekler işaretlemiş diyen kv var bnm esım sbh kalktı sol işaret parmagı sağ el parmklar ve içi böyleydi ve kına kokuyordu 2 gune gecti
Elfgrn afrakevser bunlar mantardan kaynaklı oluyor. Bilinenin aksine böyle cinli varlıklar sebebiyle değil tam tersi mantardan Yani sağlıksal bir mevzu zamanla düzelecektir.
afrakevser xdenoo teşekkür ederim ya burda birinin postunda böyleydi cinler falan yazmışlardı görünce çok kortum direk gözlerim doldu 🫂🥹
Elfgrn afrakevser bazı eski inanışlara inananlara bakarsan kalp krizi geçirir gideriz. Eskiler bir sebep bulamamış bağlamışlar cinlere