atesarp Her türlü suluğu aldim biberon bardak hatta direk cam şişeden dahi herseyi teklif ediyorum fakat su içmiyor asla zaten genel olarak iştahsiz yemekte yediremiyorum nasil sevdirebilirim suyu yardimci olurmusunuz idrar rengi koyulaşmaya başladı
Umay-gmz atesarp benm kızımda sürekli kabız, demiri kestim yine kabız su içmediğşnden olduğunu düşünüyorum sürekli teklif ediyorum içmek istemiyoe, günde 200 ml anca içiyordur amne sütü alıyor ama yeteceğini sanmıyorum , fikirlere açığım
zarifhanim atesarp Eşim maden suyu içerken kızım ona özeniyordu. Şişeyi boşaltıp su koyarak veriyorduk. Bazen şırınga ile ağzına sıkıyordum oyun sanıyordu hoşuna gidiyordu. Onun eline de bir tane veriyord
durubalci atesarp merhabalar bebeğiniz suya alıştı mı acaba benim kızım da 13 aylık 2 yudum içiyor sonra tükürüyor. Doğru düzgün yemek de yemiyor
atesarp Umay-gmz 200 ml icse onada raziyim bizimki sadece 1 yudum içiyor gerisi yok Allahtan kabizlik falan yok
Umay-gmz atesarp çok iyi kabızlık yoksa , ne yapacağımı şaştım bu kabızlığa , yemekde az yiyor bu ara birde tek çeşit yiyor, demir eksikl anemsi çıktı 12. Ayda
AdArdaa atesarp benimde bebeğim mama içerken su içmiyordu . Ne zaman bıraktık mam o zaman başladı içmeye . Ama biberondan
atesarp Umay-gmz bizim tahlilleri temiz cikti demiri kestik sadece kiş ayi oldugu icin d vitaminine devam ediyoruz kabizlik icinde gün kurusu kayisi denedin mi
atesarp durubalci malesef 27 aylık oldu hala ne yemek ne su var hayatında saldım artık ne yapsam da olmuyor çünkü
atesarp durubalci sizinkide mi yemek yemiyor bazı çocuk gerçekten her anlamda zor büyüyor goturebildiginiz kadar götürün az daha büyüyünce 2 yaşa doğru dolaba gidip istediklerini gösteriyor en azından elinde kemiyor salatalık biber falan başka türlü oturup yemek yeme ağzına kaşik sokma yok malesef sırf yemek ve dil gelişimi için kreşe gönderdim akranlarıyla belki düzelir diye ama nafile yemeyen çocuk naparsan yap yemiyor büyüdükçe illaki yiyecek diye bekliyorum bende
durubalci atesarp Ergoterapiste götürdük ama pek çözüm olacak gibi gelmedi. Şimdi de doktor gastroentrolojiye bir de gelişimsel pediatriye yönlendiridi