Bebeğimin süt alerjisi var 13 gündür Evolviya alerji maması kullanıyoruz ama bebeğimin mama yerken ki sancısı geçmiyor başka bi belirtiside yok zaten alerjiye dair ne zaman geçer bu varmı başına gelen yemek istiyo ama sancıdan yiyemiyo çok ağlıyor çok yıprandım bende