Hepiiii ya ne güzel ben de deneyeceğim ya mecburum çünkü ek gıdayı da çok fazla yemiyor , sütüm de çok az , geceleri sırf meme için 6-7-8 defa uyanıyor , tek sıkıntım biberon tutmuyor , onu da bi şekilde becereceğiz inşallah. Peki ısıtıyo musunuz verirken