babilii Kızlar doğum yapalı 8 ay oldu 7 aydır kabızım makatta yırtık ve çatlaklar var . Doktora da gittim sıvı beslen diyorlar ama sıvı ile de doyulmuyor üstelik emziriyorum da bu durumu yaşayan var mı çok çaresizim öneriniz var mı aceba ?
Melike06666 babilii bnm de çatlak ve yırtık olmuştu doktor bi krem verdi iki gün kullandım hemen fayda etti eğer ismini bulursam yazayım size
asaf3467 babilii merhaba banada burda bir arkadaş krem önerdi çatlak vardı ve sürekli kabızım tuvaletimi yaparken kan da geliyordu ve kesik cam kesiği gibi acım vardı Şimdi hergün sabahları aç karnına zeytinyağı ve limon karışımı içiyorum Ve kremleri sürüyorum Allah’ıma sükürler olsun 15 gündür çok iyiyim.
babilii bisenakillisinzaten evet denedim biraz iyi gibi geldi ama tam faydasını görmedim teşekkür ederim
meliiii babilii merhaba benimde bu sorunum hep var hamileyken de neredeyse çocuğu doğuracak kadar çok vardı doğum yaptım yine var bekarken de vardı ztn ve makatta çatlak olmuştu kan akıyordu ben hiçbir şey kullanmadım sıcak suya oturuyordum öyle geçti valla çok iyi geliyor sıcak suya yarım saat 40 dk oturun geçer inşallah çok zor hala da geçmedi kabızlık
meliiii babilii ha bide genelde mısır yiyince kabızlık geçiyordu o gün birde kefir deneyin benim hep var bu sorunum deneyimlerim bunlar