Umutunannesi_ Akıtmayan koku yapmayan suluk onerisi istiyorum kızlar avent kullanıyoruz akıtma yapıyor Chicco ve munchkin nasıl kullananlar oneride bulunabilirmi iyi bisey olsun istiyorum sürekli yeniden almaktan sıkıldım ☺️
alptugun_annesii Umutunannesi_ munchkin candır biz kullanıyoruz aşırı memnunum sıfır koku ve sıfır akıtma
Snp57asel Umutunannesi_ valla ben a101 den aldım 100 TL mi neydi kızım severek kullanıyor 1 yaşında öyle çok pahalı bisey almaya gerek yok diye düşünüyorum öyle bi markası da yok
AEgemm Umutunannesi_ ev suluk cenneti oğlum plastik bardakla su içiyor 😁 bana göre en iyisi munchkin keşke büyük boyunu alsaymışım dedim hiç akmıyor kokmuyor günlerce o sulukta su dursa bile koku yaşamadım hiç
msaf5152 Umutunannesi_ munchkin aldım 8aylıkken alıstırdım pipetle cekerek kendisi içiyor 4 aydır kullanıyoruz cok memnunum ben.
msaf5152 Ardenaden karşısına geçip çekmeyi öğretin o sizi taklit etcek ya yani ben öyle alıstırdım tam anlatamadım ama :)